Saturday, October 11, 2008

MAJLIS HARI RAYA : M.S GARDEN

..sorry gambar memang tak de malam tu...tak bawa kamera..sibuk melayan anak aku yang sibuk nak ikut..nasib baik adik dia tak ikut..duduk dengan maksunya di rumah...Majlis bermula dalam pukul sembilan..dirasmikan oleh Abah...pada aku majlis yang sangat baik untuk merapatkan hubungan kekeluargaan antara staf...memang sangat bagus...persembahan yang melihatkan kerjasama yang sangat bagus antara jabatan...baru seronok bekerja...

suara tak puas hati..biasala..nama pun manusia..mana nak puas hati...allah dah cipta sempurna pun tak puas hati..ia ye..kalau tubuh tak berapa nak kecik tuh..sibuk la dia dok ngomel..dah diet..tp berat tak turun2...kalau yang kurus pun..ngomel dok gemuk2...mana muka rasa dok berapa comel tuh..macam2 dibuatnye....memang ada je tak puas hati.....tapi kene banyak bersyukur..syukurlah ada gak majlis yang disponser penuh...oleh shahputra..tapi guna duit kekas ke dak tak sure...kita ada bayar RM 5 gak tiap bulan..aku dah 7 tahun kat sini..kira la berapa...kira sedekah je la....mula kan dengan berkata...alhamdulillah..ada gak kolej buat jamuan raya...kan bagus gituh..ini dok...itu dok sedap lah..makan ciput lah..tempat sempitlah...bising lah...apa-apa aje lah....

malam tu nasib tak berapa nah baik..sebab tak dapat hadiah cabutan bertuah...tak berharap pun..datang nak meraikan sahabat aje...kul 11 aku pun berangkat meniggalkan majlis..paling best..abang wan nyanyi la...penuh perasaan..sebabtuh sedap..persembahan lain tuh...emm..no komen la..terima kasih la kat derang....

4 comments:

hisyamrahman said...

biasala di...adat manusia semmgnye tidak pernah puas dan syukur dengan apa yang diberikan...aku cuma harap...kite dapat jugak gi family day pada satu hari nanti...insyaAllah...

Mc Zue said...

amin

anis said...

amin.....semoga ada family day....

KOYAN said...

jangan harap...hu hu nhu...