Monday, October 13, 2008

SAHABAT YANG DATANG

ita.zetti.ida & sedara zeti..

nasril.along.aweq along.tak tau nama sorang lagi tu.tp tau lecturer kolej. tq sudi datang..
atas kerusi pulak ustaz yazid bersama anak & isteri

hasman saidi.bibah wife dia classmate aku dulu & anak-anak.

hadisah.dayah & bullet.


dari kanan: lan panjang ( rosmazlan ). denan.normad.nash ( sahabat sekoyan.tak lama lagi jadi jiran aku plak ).pakcik tuh jiran aku. yang nampak tangan tuh wife dia...nama tak ingat dah...tapi aku mesra je ngan dia...

Terima Kasih banyak2 la kepada sesiapa yang datang jamuan raya umah kami nih ye. gambo2 yang kat atas tuh yang sempat amik je..time sibuk sangat mmg tak dan nak amik la...kepada sahabat2 yang aku lupa nak jemput tuh...datang je al bila-bila..mana yang aku jemput dah berkali2 tapi tak reti nak datang..pas nih aku tak jemput dah la..hu hu hu...

2 comments:

Anonymous said...

hu..hu..hu..aku le antara org yg tiap tahun dijemput tp tk dtg2.. jgn le serik nk jmput aku madi..husb aku tk de la.ada keja kt muadzam..tahun depan la ya..

Jankaulu said...

sori madi masa tu ada kelas...