Tuesday, November 4, 2008

CUKUP-CUKUP LA PROMOSI MARUAH ORANG

Tumpahnya air mata Norman


NORMAN HAKIM tidak mampu membendung rasa sedih dan kesal sehingga menitiskan air matanya di hadapan wartawan ketika ditemu bual kelmarin.


SEPERTI yang dilaporkan media semalam, rumah tangga pasangan artis popular, Norman Hakim dan Abby Abadi berhadapan dengan kemelut berpanjangan. Selepas Norman ditangkap khalwat dengan pelakon muda, Memey Suhaiza pada 30 Oktober lalu, isterinya, Abby pula memfailkan tuntutan perceraian.


NORMAN mengajak isterinya, abby untuk berbincang cara baik.


Lebih dramatik, Abby ‘menyerang’ Norman di lokasi penggambaran drama bersiri Gerak Khas di Wangsa Maju, Kuala Lumpur kelmarin.

Media yang berkesempatan melihat episod sedih dalam rumah tangga pasangan itu menjadi saksi bagaimana air mata seorang lelaki bernama Norman Hakim akhirnya jatuh kerana kesal, sedih dan pelbagai lagi perasaan lain.

Begitu juga dengan Abby yang tidak mampu membendung rasa marah dan kecewa .

Berikut kami siarkan foto yang dirakamkan jurugambar Utusan Malaysia, AHMAD ZAKKI JILAN di lokasi penggambaran yang menyaksikan Abby ‘menyerang’ suaminya.

EMM...HARI2 ADA KISAH NORMAN ABBY...DALAM METRO KE UTUSAN KE..BERITA HARIAN KE....PADAN2 DAH LA TUH WARTAWAN2...CARI LA ISU LAIN..ISU MACAM TANAMAN GUNA BAJA TAIK BABI KE..BAGI PENDEDAHAN KAT UMUM....DOA2KAN DERANG BAHAGIAN DAH LA.....


Norman dan Abby berjalan beriringan selepas berbincang dari hati ke hati

No comments: