Tuesday, June 30, 2009

MC ZU MENAGIS...

perempuan..mmg suka menagis...huduh benor mc zu nagis...iye la iye sedih..sedih nak meninggalkan shahputra..nagis wat gapo mc...mu g pun bukan dok kembali doh..g uniteng jak...bunag jauh mana pung...bak po nye nak sedih ngat...semoga mu tabah hadapi kehidupang di sana..

dene biasa je..jumpa aku..cam hari2 biasa..tuh beza lagi ngan pompuan..laki nih dok berapa nak reti nagis ngat..dari pada zaman madiier...pastuh lokman...sukimang..ja...last sekali denan la...selain dari pada bong..zua...dll..... nanti nak amik tanah kat pertanian kene pakat2 cuti le kite dene...

emie..kak ina..dene mc zue...antara yang akan meninggalkan kolej shahputra.....hari nih derang berada di hari2 akhir..esok dah berpindah kene uniten...


5 comments:

Anonymous said...

ada gambo tak?

KOYAN said...

ada..tapi iye tutup muka pakai tisu...

hisyamrahman said...

perginya sahabat2kiter yang telah banyak menaburkan bakti buat shahputra.semoga mereka akan berjaya dan terus berjaya

GEODAIA said...

uuuwwwaaaaaaaaa...saye tak leh nak kate mende neh...sedih sangat nehh...ilang orang nak bgado... ilang kakak yg sentiase bagi semangat kat saye & dee...sayang sangat kat cik zuuuuuu....

Mc Zue said...

poyo mu d..dah namanya pompuan.. senjata paling tajam adalah air mata..mahu tak sedih nak tinggal member lama.. memang la datang ksp tapi dah tak sama macam keje kat situ..buat khenat kat aku ya..takpa..takpa..
anyway tq d..
dayah:- thanks coz faham jiwa.. if ada prob jangan lupa tepon ya.. sayang korang juga...hehehe
en syam:- tq so much..