Thursday, July 2, 2009

TQ & GOODNYE TO FIZA

doa pembuka majlis oleh a.remy..sempena majlis perpisahan dengan fiza yang tamat praktikal di shahputra .. kak cik buat muka ayu...

paling kanan adalah fiza...kak b..n nasril..

aku n a remy....

fiza adalah student paling lama praktikal dengan aku..rerasanya dekat2 6 bulan. daripada kerja paling mudah aku bagi..g beli air untuk aku..sampai keje paling besar..yang orang2 aku caye je aku bagi buat..dia boleh buat..mungkin itu adalah ilmu paling hebat dalam hidup dia kot.. he he...tapi aku buat semak semula..takut2 dia nak ngenat ke aku..tapi alhamdulillah dia ok...tq fiza banyak bantu...bosan2 duk umah....nak rasa keje2 pejabat.datang le la...makan boleh di tanggung....

3 comments:

hisyamrahman said...

ooo gi makan pizza tak ajak...kalu ader problem...bgtau aku...tak pe la....

KOYAN said...

bukan aku..bukan aku...abang n kak cik...aku pengikut setia je....kalau aku kompem ajaknye coo kesayangan...

Unknown said...

hehehe=)
nanti dapat practical student baru jgn lupe fiza lak..
maceh ustaz..
untuk ilmu ngan jase budi ustaz..
memang xleh dapat kat mane2 lagi..
slamat ustaz,jasamu dikenang..