Friday, July 10, 2009

UBAH JANGAN TAK UBAH

PPSMI.. emm..puas hati dah la siapa yang duk mintak dbatalkan tuh...macam kelakar sikit..setiap kali tukar pemerintah.mesti ada dasar2 yang ditukar..kata buat untuk rakyat..tapi kadang2 nampak macam rakyat yang kene ikut depa...ingat pasnih nak buat ape2 kene buat undian melalui..tahun nih aku ade kene ngajor budak pre medic ke mesir..semua2 tuh rasanye..zaman PPSMI la...tanya derang ..semua kata ok je...tak de masalah...memang pun..derang pun tak paham mende ape masalah nye...sebab tuh kata ok...

ape2 pun aku tetap setuju jika DIWAJIBKAN kredit untuk subjek Pendidikan Islam.. sebab ape...negara islam kan....tak kan mende kecik cmtuh dok bulih nak wajib...ade oOO..yang tak lulus PI.. aku penah chek...pelik aku kata...sebab dia orang Islam....

1 comment:

afeez.gonzalez said...

Pi tu mmg wajib..klu xlulus, kne buang skulah..