Friday, September 25, 2009

ALHAMDULILLAH SELAMAT DAH SAMPAI RUMAH

alhamdulillah..selamat sampai di rumah kat inderapura jam 330 ptg..sepanjang perjalanan pada hari jumaat..jalan memang clear dari awal perjalanan sehingga sampai rumah. juga tidak kelihatan kemalangan.cuma sepanjang perjalanan ada 3 road block. kat LPT ada 2 rb.

mmg betul la sikap pemandu kat mesia nih mmg teruk..kebanyakkan yang bawak keta wira yang agak2 ganas dengan ezos besar tuh..mmg kurang hajaq bawak kete...tapi tadi ade gak honda civic baru buat lawak bangang...nak pintas time orang tengah berbaris panjang...cemas2 sapu dek lari....

aku rasa kalau ade polis sepanjang jalan pun..masalah tak selesai..sebab ape...SIKAP pemandu sendiri.....sendiri mau ingat la...

5 comments:

GEODAIA said...

ustad...ari tu ustad ade gi pantai remis tak??

KOYAN said...

tak g..tapi ada lalu 2 kali...berenti beli ikan pun ade...

GEODAIA said...

ya btollllllllllllll...bli ikan sego kannnnnnnn...hikhikhik...

Mc Zue said...

d..kete wira ko bukan ker ekzos beso jugak ker? hehehe

GEODAIA said...

haaaaa..cik zu..duet da bkepok tu tukar ar ekzos beso...baru la mengaum...aumm..aummmm....