Saturday, March 27, 2010

TRIP KE JAKARTA

di manumen nasional jakarta. dikenali sebagai MONAS. kat bawah menara ade macam2..tapi time pergi nih dah nak tutup. tima malam memang ade yang berpacaran. siang semua sibuk kerja. gambar cam hantu..siapa la tak reti amik nih..

restoran masakan padang...sekalaing dia angkat lauk..selambak atas meja..ingat kene makan semua..rupe2nyer..yang dimakan sahaja akan kene bayar..kalau amik bau sahaja tak kena...

nih gambar nak bagi tau..kat jakarta..ade laluan khusus untuk bas.. dipanggil BUSWAY...bas bergerak dengan lancar sekali...ade stesen2 yang dia akan berenti..mmg macam komuter kat mesia..tapi di jakarta bas..

ini BAJAJ. kenderaan awam jugak. boleh naik 2 orang badan bersaiz aku. yang atas nih bajaj yang guna minyak tak mesra alam. yang bawah nih warna biru.. mesra alam punya...

1 comment:

fiza zasmi said...

bile ustaz nak interview fiza lak ni??