Tuesday, April 27, 2010

KAKI BOTOL!



kalau tengok title tuh.mula2 teman rasa ramai yang akan kata teman nak cerita tentang orang mabok yang sinonim dengan kaki botol kan. bukan itu maksud teman sebenar nih.nih kisah anak teman la. 2 2 hero teman sekarang nih sedang membesar. yang sulong dan nak masuk lima tahun bulan 8 nih. yang kedua dah nak masuk 2 tahun.

yang sulong walaupun dah nak masuk 5 tahun. masih lagi suka minum menggunakan botol.mungkin sebahagian mak ayah seperti teman nih rungsing.bila nak putus minum susu boto nih. pergi tadika pun masih membawa botol sebagai bekalan. walau pun kawan ejek dia buat tak dengar je.bab tuh dia kebal.cikgu kata kalau time cikgu tengan mengajar dia selamba minum botol dia. dia kata dia dahaga.

pantang dia bila adik dia mintak susu.maka dia akan mintak juga walaupun baru selesai satu botol. harap2 bila nak masuk 6 tahun dia boleh berhenti tabiat minum botol nih.tak larat nak tuko puting dah. puting tuh akan hancur kalau dia hisap.sebb dia tak puas hati lubang bersaiz xl. dia mahu lubang saiz xxl.baru dia puas minum.

2 comments:

sukiman said...

la, ingat kan kisah kaki botol sorang ahli politik tu, he he he...

sakurabeezz said...

kecik2 pun dah pandai jadi kaki botol yea...hehehe