Sunday, April 25, 2010

SALAH SANGKA!

anak sulung teman. tetiba nak gi east cost mall.best katanyer.bleh tengok raksaksa besar.pelik teman dengor mula2.ape kaitan ecm dengan raksaksa. dia dengar citer cikgu2 dia ecm tuh best macam2 ade. so hari nih lepas bawa mama cari seluar nak padan ngan baju baru di KAMDAR..tengok jam awal lagi.dia pulak nak buat perangai dah.sebb nak juga g ecm. so amik keputusan bawak je la dia gi.niat dalam hati teman nak tunjuk je ada lagi mall selain kuantan parade.biasa g kuantan parade je.senang.sebb kat tingkat atas ada tempat mainan budak.

sampai je.mula2nampak kesan keretakan bangunan.kalau korang perasan la.cuba tengok dinding2 dia.banyak keretakan2 kecil kan.so tak berani nak parking kat bawah tuh.takut runtuh.rosak kete.harap takde la runtuh.cukup la kat ganu je dikenali sebagai darul runtuh. studium runtuh.laluan org ramai runtuh.bangunan umt runtuh...harap2 pahang ok la. bila settle parking kete.tetiba hero teman tanya mananyer...teman jawap apenyer..kata nak tengok cost mall.. teman jawab nih le..nih bukan..nih tempat jual2..dah tuh..cosmos la..atomen cosmos...lohhh! bukan ultraman cosmos ayah cakap. east cost mall la...pasaraya..takde kaitan dengan cite otromen pun..tuh la..suke tengok autromen lagi...


3 comments:

hanif hafiz said...

aiyak,,,
betuah punye anak..

ustad, klu dah runtuh bukan rosak kete..xleh pakai terus dh..jual kt besi buruk jelah

mama eta said...

ha3x...pengaruh tv kuat ni...

sakurabeezz said...

lorrr..sebenarnye anak2 ustaz nak mende?hehehe...