Thursday, June 3, 2010

DAH 6 TAHUN BERUMAHTAGGA

masih lagi usia kanak2 perkahwinan teman dengan isteri tercinta pn nor hasnida zainal abidin. pelbagai rasa dah dilalui oleh teman sepanjang kehidupan berumahtangga. ada pahit.ada manis.ada masin.ade tawar dan sebagainya. alhamdulillah teman berjaya mengharungi dengan tabah. dalam usia 6 tahun perkahwinan tersebut.teman dah dikurniakan 2 zuriat. dua2 lelaki 'adi zahin & 'adl zahin. org kata nama pelik. teman rasa biasa je. terima kasih allah kerana mengurniakan zuriat yang sehat2 sejahtera.

terima kasih juga kepada isteri teman kerana sentiasa menemani teman setiap hari dan membesarkan anak2 teman. iye! usia 6 tahun telalu muda lagi pada teman. hari2 teman berdoa agar allah s.w.t mengurniakan kekuatan untuk teman & keluarga hadapi kehidupan akan datang.dan sering teman berdoa agar allah tidak menguji teman dengan sesuatu yang teman tidak mampu hadapi.

teman sentiasa berusaha untuk menhasilkan keluarga yang bahagia di dunia dan akhirat.semoga allah s.w.t memperkenankan doa teman hari2. amin.


No comments: