Monday, June 28, 2010

TALIAN KENE BLOCK!

tak penah aku mimpi yang aku nyer line celcom akan kene block.dah 10 tahun aku setia ngan celcom.tak penah tergoda denganpujuk rayu maxis.digi.tm. dan sebagai nyer..tapi hari nih tiba2 time aku nak call ijat...talian celcom anda di sekat..cis! tak penah hayat bayar lambat pun.biasa teman buat pemotongan bill menggunakan citibank...nak hanggin satu badan..tapi sabar ..iye la..jap kang nak berucap depan parent.jiwa kacau.huru hara ayat nanti.so tenangkan jiwa. seksa betoi bila line kene block nih.

so habis je taklimat.teman terus call citibank. tanya ade dak celcom claim bill. dia kata last bulan 4..pungaahhh! mmg la kene potong dah tiga bulan.tak bebayor citibank kata dia tak tahu. so teman call lah celcom plak..nape jadi camni en celcom..dia kata dah dua kali dia claim ngan citibank tapi tak bleh..pulak dahh..mampus la teman camni.mangsa keadaan...teman pun malas nak ikut sangat perangai setan nih. teman dengan tenang cakap. en celcom. teman dah 10 tahun guna celcom nih. tak leh konsider ke untuk hari nih. plz active kan semula line saya. jawapan yang cukup melegakan teman dapat. Boleh en asmadi. dalam 10 minit lagi kami aktive kan.sila bayar dalam 1 minggu yer...alhamdulillah selesai masalah hari nih...fuh!

betoi cakap abang rem..bukan leh caya sangat onlie2 nih...

1 comment:

Meru said...

cel-sia je kol...hehe