Wednesday, June 11, 2008

BARU TERASA

Pertama kali mengisi minyak, biasa sekali isi penuh tangki kereta wira dalam 43 liter dalam RM 80, tapi kali nih macam tak percaya je RM 115. Nak buat macamnana dah nasib badan, kepada rakyat Malaysia bersabar je la..kalau boleh naik basikal, naik je la. Dah akhir zaman macam-macam boleh jadi bersedia je la. Kalau tak jadi hari nih, mungkin jadi hari esok, kalau tak esok lusa, yang pasti tetap akan terjadi cuma masa dan tempat je belum tahu.

6 comments:

danny said...

you can buy fuel saver. RM50 only. Seller will come to college and fix it.

danny said...

teringat cerita otai shahputra. dulu, masa mula2 shahputra ditubuhkan, kak z pergi kije naik basikal je. Tak malu pun walaupun dia PENSYARAH.

Mata Hati said...

Betul tu..Tapi susah jugak nak naik basikal dah la suhu bumi makin panas, ozon makin nipis. untuk jarak dekat bleh kot, tapi jarak jauh susah gak tu..terdedah kepada samun Dan penculikan.

jankaulu said...

ustad, hari tu pertama kali isi minyak motor terkejut jugak. dulu bila meter dah tunjuk merah bila gi isi tak sampai RM7, leni dah RM10.

saya gi kerja naik motor ari-ari, dalam 5 minit je.

jankaulu said...

hari tu first time isi minyak motor reger baru terkejut jugak. dulu bila meter tunjuk merah isi tak sampai RM7, leni RM10! he he he kekgi naik berapa pulak ya?

saya g kerja ari-ari naik motor...dlm 5 minit je. tapi bkn minyak je naik rege...jakit semua brg...

xXI-II-IXx said...

Assalamualaikum wrt wbt

Artikel yang anda paparkan banyak yg bagus2 dan bermanfaat. Adakalanya kita tidak dapat selalu menelek dan membuka buku utk membaca, adakala bahan2 diperlukan perlu segera dicari, maka internet adalah sumber yg cepat dan segera.

Jadi usaha sudara banyak membantu. Terima kasih dan jazakallhu khairan kathira diucapkan.

Teruskan menulis.

Terima kasih.