Sunday, November 30, 2008

STUDENT AKU YANG DAH KAWIN SETAKAT AKU TAHU

nama ko siti murni kan..ko dulu baik ngan siti noor kan...ke aku salah...laki tuh tak perasan lak...setudent ke dok..rase dok..tapi entah...

emm...Intan...tuh je aku tau...

aza...ada 2 orang kalau tak silap..ada aza kat UUM ada aza kat UPM kan..tapi muka memang dah berubah..jumpa mmg tak cam kalau tak tegur..kalau tegur pun..sure..buat2 camnye...kasi talak malu punya..

nih erin..dulu aku PA dia...emm..anak cam tensen je..kene dera ke...

nih 2..2..aku kenai ..mANTOI... ngan ina...alhamdulillah kawin jugak..takde la membazir masa melayan perasaan...

aku dokan korang semoga selamat bahagia sehingga ke syurga.....ada masalah banyak2 bawak berunding yek...tapi menurut laporan yang boleh dipercayai..ramai lagi yang dah kawin....ona..bedah..didi..wani..alina..aziah..idris..sal..najmi....ye ke...mana aku tau tak de gambo...



No comments: