Tuesday, November 25, 2008

TUGASAN....

Assalamualaikum......

Aku pung kene tag gak..buat camni ke…iye le kot..nih jawapan ikhlas aku…


THREE NAMES THAT FRIEND CALL YOU
1. edy-bdk kg aku pangil..jiran2 aku kat koyan.
2. puyeen@landak – waktu kat Batu Talam SMA Al-Falah...
3. madi…nama biasa orang pangil sampai hari nih oleh kawan2….aku tambah 1 lagi..mak ayah + mak sedara n pak sedara pangil aku adi je…. He he…


THREE MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE
1. 8.4.1976
2. 12.01.1979
3. 4.6.2004 – tarikh nikah….

THREE WAYS TO BE HAPPY
1. Layan anak aku…aku jadi raksaksa.. dia biasa la..ultramen…nak jadi hero sokmo dia…
2. Layan kebun kat keliling rumah……
3. layan internet kat rumah…akukan ada broadband..he he he…..

THREE OF YOUR FAVORITE SONGS AS OF NOW
1. asal pasang aku layan je….tak kira lagu mende pun…
2. lagu2 arab waktu aku duk Jordan dulu…teringat zaman tu….
3. lagu2 yang meletop waktu tahun 1995…hujung2 tahun dah..lagu mende tah..aris ariwatan nyayi…..

THREE PERSON YOU MISS FROM YOUR PAST
1. Pensyarah yang jadi supervisor aku waktu buat final year punya projek…Dr Zainal Abidin Al-Badhowi…orang Sudan
2. Ustaz lama aku kat Batu Talam….
3. Sahabat2 yang pernah kerja sekali kat KSP pekan..yang selalu g kuar makan nasi lemak..tongkat ali cni…mee goreng telor mata…

THREE GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE

1. Duit arr….
2. Asal bende berharga..dan tak susahkan aku bila aku terima….
3. Komen membina dari orang yang aku boleh komen…kalau orang cakap tak serupa bikin nak komen aku..aku dengor je la..

THREE OF YOUR FAVORITE
1- Naik motor pusing2 taman time2 petang.

2- bawak keluarga aku jalan2 pusing2 kawasan perumahan..tengok rumah lawa2…tengok je la nak buat tak mampu…..

3- memasak kot…

HOBBIES
1. Memasak

2. Bekebun….orang kampong…

THREE PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION
1. Ronda2. seluruh Malaysia….

2. Mekah dan Madinah….
3. nak gak g Europe..tapiii…….

THREE FAVORITE CARTOON/ANIME CHARACTER
1. Tom N Jery

2. Ben 10 – layan akan aku je nih…

3. Doremon-anak aku nye keje la nih....

THREE MALLS YOU USUALLY GO TO
1. Tak de minat sangat….biasa aku g pun layan bini aku je…

2. Giant aku suka gak...sebab ada tempat budak main..anak2 aku main..aku tengok gelagat....bini aku g shoping kalau anak aku duk main lagi....

3. Kuantan Parade....sebab tak ramai orang dah sekang nih....

THREE FAVORITE DRINKS
1. Tea O nipis giler. 2. Sirap 3. Air Hi-O

THREE THINGS FOUND IN YOUR BAG
Tak bawak beg gak..bawak dompet je….dalam poket ada tepon bimbit…tu je…

THREE FAVORITE COLOURS


1. Putih
2. Kaler gelap2…
3. seme ok kot..asal sesuai ngan seluar dah….asal wife aku beli….

TOP THREE FOODS YOU LOVE SO MUCH
1. Roti canai….
2. Mee goreng mamak,
3. Laksa

TOP THREE 'THINGS' SPECIAL TO YOU
1. semua menda yang baik orang buat kat aku…..

2. Bila anak aku kata 'me-a-cih ayah'...

TOP THREE ATTITUDES YOU LIKE
Tanya kawan2 yang rapat ngan aku….

TOP THREE FACES YOU LIKE
1. Mak Ayah aku..
2. Wife & anak2 aku…
3. Sahabat2 yang tak serabut kepala….walaupun muka serabut..sebab dia akan menenangkan kepala aku semula….

THREE THINGS YOU'LL BE DOING TOMORROW
1. Makan & Minum

2. Layan internet…
3. Rehat2 sambil layan anak aku yang tak reti aku tengah penat balik dari kerja….

TOP THREE WHY YOU ARE BUSY AT THIS TIME
1. Pendaftaran pelajar baru.
2. laksana perintah bos2 aku…

3. Layan karenah anak2….



siappppp keje aku dah.......

No comments: