Tuesday, April 14, 2009

BANGKITLAH MELAYU

Bangkitlah Melayu

KUALA LUMPUR 14 April – Orang Melayu perlu bangkit dan bersatu dalam berhadapan dengan tuntutan kaum lain yang kini dilihat semakin keterlaluan.

Mereka juga perlu sedar dan insaf dengan situasi politik semasa yang menyaksikan pelbagai tuntutan hingga boleh menjejaskan kekuatan politik orang Melayu.

Sehubungan itu, orang Melayu diminta tidak tunduk kepada tuntutan keterlaluan tersebut sebalik bangkit bersatu bagi mempertahankan hak dan kepentingan mereka.

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali berkata, pemimpin bukan Melayu dalam hal ini perlu sedar yang sesebuah kerajaan itu boleh sahaja untuk tidak ‘melayan’ tuntutan mereka..berita lanjut click di sini


Blogger: Bangkitlah melayu...sedarlah melayu...jangan banyak merapu..di malaysia kalau kita tengok...yang duk bercakar semua melayu2 belaka..kat ganu...adun2 yang duk tak puas hati sesama melayu..umno duk hentam pas...melayu2...pas duk hentam umno..pun melayu, melayu..pkr hentam umno..umno hentam pkr..yang kebanyakan nye melayu...lebih malang lagi orang islam melayu...nak kata kayu..semua cerdik belaka.. tapi tak de kesedaran..inilah akibat daripada pemimpin yang kurang mempraktikkan tuntutan agama....ye la kalau tanya hukum semua tahu...sudut praktikalnya...Allah je yang tahu.....Ya Allah..sedarkanlah pemimpin melayu....

No comments: