Sunday, November 1, 2009

TRANSFOMASI TANDAS DI PANTAI TELOK MAK NIK

gambar nih aku tak dan nank edit..so dari sisi je la..sila betulkan komputer sendiri...

weekend bebaru nihbuat rehlah ke kemaman..saje jalan2...bawak keluarga..nih idea wife aku le nih...kemaman adalah destinasi pilihan...dekat2 je..tu pun penat jalan ooo...pantai nih dipilih sebagai tempat buat bbq...n makan nasi pada hari sabtu tuh...bergerak dari rumah jam 12 sampai pantai kul 2 ptg...
tasdas nih digredkan sebagai tandas A...tahun 2008..nih sedikit gambar yang aku amik la...secara peribadi mmg bersih, cantik dan nyaman....pada aku la...
ada maklumat2 kesihatan turut ditampal....
kering sentiasa....

1 comment:

Anonymous said...

wa....ustaz very alert benda2 cenggini...saya akan cuba laksanakan tugas dengan baik bab2 kebersihan..insyaallah!!!