Friday, May 21, 2010

PENGETUA LAIN AGAMA LAIN CARA

nih kisah sembang2 pagi dengan seorang sahabat. topik dibincangkan pasai pengetua. teman dengor je la.sambil cari point nak citer dalam blog nih. seorang pengetua nih ade kat pekan.baru je dipindahkan ke pekan. bangsa india.agama kristian. PR dia memang bagus.sebab teman penah jumpa dengan dia nih.bukan takat jumpa borok2 pun ye juga. mmg bagus.bahasa melayu bagus.adab pun bagus. yang teman respek dia.dia nih orang kaut agama jugak.rajin tolong org2 susah..kepercayaan kepada tuhan tinggi. sekolah yang baru dia datang nih.dulu just ade baca yassin je. sekang nih dia bagi tau.setiap khamis selepas zohor mesti ade solat hajat. tuh yang aku respek sangat.siap suruh buat solat hajat lagi.

pengetua sorang nih lain plak. nama islam.agama islam.pemikiran tak nampak gaya cam orang islam. ape ke doknyer. dulu.waktu dia tak masuk lagi ke sekolah nih.doa bleh baca panjang2. sekang nih doa disuruh pendek je. kata membezir masa student nak belaja. setudent kene rajin belajar. dungong punya otak! ade ke gitu sekali dia berfikir. nih la dia.nih la pun yang makin ramai kot....doakan pengetua tak jadi macam tuh lagi.

2 comments:

hanif hafiz said...

pengtua india tu masuk skolah mne ustad?

KOYAN said...

smk ubai