Monday, July 26, 2010

TAK SETUJU! LULUS JE! DAH LA MAKIN RAMAI TAK BERMORAL

subjek pendidikan islam & moral syarat wajib lulus sahaja. teman tak paham la kenapa perlu lulus jer subjek tuh. sebagai sebuah negara yang dicanag2kan ke- islam-an negara.takkan la lulus sahaja. untuk makluman pembaca. betugas sebagai pemeriksa result spm pelajar. baru 2 orang teman jumpa dapat 9 dalam beribu2 pelajar yang mendaftar di shahputra...kalau dia dapat 9 mmg teman ngan abang remy akan ingat sampai bila2.....tuh pun studentbagi tau tak sempat datang xm...teman siap test lagi..ok jer... jadi kenapa pulak ade suara2 kata perlu wajib lulus jer...kalau teman jadi menteri la... koman2 teman nak b- untuk subjek pendidikan islam. baru betoi..nih lulus jer...

sekang nih cakap pasai islam belentung lentang..sebut nak praktik islam harammmm... suka sangat diletakkan wanita sebagai hakim syarie..nanti kene jatuh hukuman sebat..mula la..pikir dulu la..itu la...ini...

1 comment:

hanif hafiz said...

betol2..setuju..patutnye kene dapat A..

yg amek pndidikan islam pun bukannye org iban, kristian..org islam jugak..malu la xdapek A..idup 17taun xleh dpt A