Wednesday, January 19, 2011

KECOH PASAI BUAYA DI TAMAN SERI INDERAPURA

di sini lah lokasi kekecohan berkaitan dengan buaya yang dikatakan wujud di taman seri inderapura. kawasan ni merupakan kawasan takungan air terletak tepi masjid dan sek agama rakyat. dulu teman tengok budak-budak selalu main tepian kolam nihh. sekarang nih kawasan sekitar agak semak. lihat gambar je la yerk, time nih buaya ade dah orang nampak. dan ada org dtg amik gambar buaya terebut.
orang ramai dari taman-taman berhampiran datang nak tengok buaya. buaya time nih memang tak timbul sebab ketakutan la kot.
sekarang nih tiap2 hari mmg ada org akan datang sini. kalau berniaga air + goreng pisang mmg lumayan nih. teman ingat nak bukak hari sabtu ahad nih...

1 comment:

blogger said...

jgn lupe ustad..nnt bile dh dpat tngkap boye tu..ambik gambar..letak kat blog..