Sunday, November 9, 2008

SAJAK KEMATIAN

semalam tak sempat nak komen isu sajak kematian...nih nak komen la sikit..ssiapa yang tengok berita hari sabtu malam dia tau la.....Sajak Kematian dikatakan jejas psikologi kanak2..aku rasa anak orang lain dak kot....anak dia pun dah rasanye...kot dia yang terasa..iye la bebadak kalau tengok camtuh..memang akan jadi baik takut..kalau dia takut dan berubah syukur sangat la..kalau dari dok ..dok reti hormat orang tua..tetiba jadi molek..dok ke bagus nama nye...tapi yang orang takut nye..bila anak dia balik je ke rumah..suruh mak dia solat..suruh mak dia tutup aurat..tuh yang dia takut tuh kot...setakat yang aku penah buat..termasuk budak2 sekolah rendah alor akar aku rasa..semua bagi feedback yang ok...derang tulis komen..pas nih tak nak tinggal solat dah..tak nak bohong mak ayah dah...takde pun tulis derang takut....nak bukti aku ade..ade simpan lagi komen2 budak2 tuh....so camne korang rasa...menda tuh bukan baru..dah berzaman..yang dalam video tuh gambaran sahaja....sebenarnye lebih dasyat lagi azab allah tuh....

..kalau budak2 18 tahun ke atas nih..kene bagi tengok yang real betul...macam mana yang berlaku kat iraq..kekejaman kat negara2 lain..baru derang insaf..dan syukur..pada pandangan dan pengalaman aku la....

yang pastinye lain orang lain pandagan...hasil survey yang aku tengok kat forum2..semua bersetuju dengan tayangan tersebu8uut..termasuk artis mesia....

semoga anak kita mentaati perintah allah...

No comments: