Thursday, October 1, 2009

ISA SAMAD : ORANG TANYA KITA JAWAB JE

aku bukanlah seorang yang suka sangat politik, tapi kene ambil tahu jugak apa yang sedang rancak berlaku dalam politik kini. isu paling panas yang aku bagi rangking sekarang nih mungkin isu ISA SAMAD.. iye ramai yang kenai sangat dengan beliau..aku tak de la kenai sangat..tapi yang sure...dia la tak kenai aku..he he he... bila ada kawan2 ajak borak2 kita layan je la...

kalau tanya aku..aku kata biar je la dia nak bertanding..dah orang nak dia..kalau dikaitkan dengan rasuah..aku no komen sebab yang tuh tak tau lagi pun dia bukan penahbagi rasuah kat aku..kalau org penah terima rasuah..bleh la bagi komen...yang pasti dia penah dikenakan tindakan tatatertib oleh umno...tuh oleh umno je..jadi di sini ada kebarangkalian dia dikhianat atau sebagainya...kenapa sprm tak ambil tindakan atas dia jika ada makan rasuah, kalau rasuah biasanya masuk jail gak kan...polis ade g angkut dia ke...tuh seme kene fikir...

pasai tun, itu pandagan dia, hak dia, kita dengar je, nak ikut ke tak nak biar je la...hak bercakap kan hak individu selagi mana tak menimbulkan huru hara..

so kita tunggu dan lihat.....sama2 kita doa semoga malaysia sentiasa harmoni serta selamatkan kita dari pemimpin yang zalim....

No comments: